فرماندار جدید ملایر از حاشیه‌ها دوری کند

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: فرماندار ملایر باید به دور از حاشیه‌ها خدمت کرده و فرماندار ۳۰۰ هزار نفر باشد نه فقط عده‌ای خاص و با حضور در همه بخش‌ها، روستاها و شهرها از نزدیک مشکلات مردم را بشنود و در راستای برطرف کردن آنها گام بردارد.
کد خبر: ۶۳۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 28 July 2018
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: فرماندار ملایر باید به دور از حاشیه‌ها خدمت کرده و فرماندار ۳۰۰ هزار نفر باشد نه فقط عده‌ای خاص و با حضور در همه بخش‌ها، روستاها و شهرها از نزدیک مشکلات مردم را بشنود و در راستای برطرف کردن آنها گام بردارد.

 به‌گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه فرماندار ملایر باید پاشنه کشیده دوندگی کند تا شهر در مسیر توسعه و ‌پیشرفت قرار گیرد ‌اظهار داشت: نمایندگان ملایر از همه‌ مدیران شهرستانی و آنهایی که از شهرهای دیگر آمده‌اند ‌حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه عزل و نصب‌ها وظیفه ذاتی دولت بوده و‌ نمایندگان فقط کار نظارت را اجرا می‌کنند گفت: البته  اگر در عزل و نصب‌ها با نمایندگان هم‌مشورت شود قطعا نتیجه مطلوب خواهد بود.

آزادیخواه با اشاره به اینکه اعمال نظارت که حق قانونی نمایندگان بر امور اجرایی شهرستان، استان و‌ در سطح‌ ملی است مهمترین امکان در زمینه برقراری وحدت، اخوت و برادری‌است، گفت: اقدام کاربردی رئیس جمهور در جابه‌جایی رئیس کل بانک مرکزی و‌ جایگزینی عنصری تازه نفس کاری مؤثر است و با این اقدام اساسی رئیس جمهور بارقه امیدی در جامعه دمیده شده  و امیدواریم  همتی در این‌ حوزه بسیار مو‌فق عمل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با اشاره به سخنان سردار سرافراز اسلام سرلشگر سلیمانی در یادواره شهدای رمضان و حمایت همه‌جانبه او از رئیس جمهور کشورمان این مسئله را درس بزرگی برای همه مسئولان کشور دانست و افزود: با این اقدام سردار که تحولی عظیم در منطقه و سطح بین‌الملل ایجاد کرد مشخص شد سپاه پاسداران بر خلاف همه حرف و‌ حدیث‌هایی که در فضاهای مجازی گفته ‌می‌شود محور وحدت است.

 وی بیان کرد: سردار سلیمانی نخستین شخصیتی بود که دفاع از رئیس جمهور در سطح بین‌المللی را سرلوحه کاری خود قرار داد.

آزادی‌خواه با اشاره به ظرفیت‌های ملایر و اینکه فرماندار این شهر باید به دور از حاشیه‌ها پاشنه کشیده به دنبال خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم باشد‌، گفت: توصیه من به فتحی فرماندار ملایر این است که به‌دور از حاشیه‌ها به متن بپردازد و از صفر تا صد وقت خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم و‌ خدمت‌رسانی  اختصاص دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم عقب ماندن در حوزه  آبیاری نوین با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های ملایر بخش کشاورزی است و همچنین ارائه خدمات به روستاها و اشتغال را از محورهای اولویت‌دار شهرستان دانست و افزود: امروز با توجه به تلاش و اهتمام ‌جدی نمایندگان شهرستان و جذب حدود 90 میلیارد تومان  برای ایجاد اشتغال روستایی در این شهر و اینکه بعد از گذشت دو سال فقط 7 میلیارد از این تسهیلات  جذب و پرداخت شده اصلا قابل قبول نیست و نیازمند تلاش مضائف فرماندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

آزادیخواه  بیان کرد: فرماندار ملایر باید به دوراز حاشیه‌ها خدمت کرده و  فرماندار 300 هزار نفرباشد نه فقط عده‌ای خاص  و با حضور در همه بخش‌ها، روستاها و شهرها از نزدیک  مشکلات مردم را بشنود و در راستای رفع آنها قدم بردارد.

وی جابه جایی‌های اخیر در حوزه معاونت عمران و بخشداری و انتخاب یک معاون خانم به عنوان معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری را گامی مثبت در راستای  حرکت رو  به‌ جلوی ملایر دانست و از اعلام آمادگی کامل  نمایندگان شهرستان برای حمایت همه‌جانبه ‌در راستای توسعه ملایر با کمک همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان ملایری خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار